Įstaigos taryba – aukščiausia savivaldos institucija, kuri telkia lopšelio-darželio vaikų tėvelius (globėjus) , pedagogus, vietos bendruomenę demokratiniam lopšelio-darželio valdymui, padeda spręsti įstaigai aktualius klausimus.
Lopšelio – darželio tarybos pirmininkė – GIEDRĖ MAJER (tėvų atstovas).
Nariai:
Indrė Railienė (tėvų atstovas);
Sigita Žitinevičienė (mokytoja dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą);
Asta Steponavičiūtė (tėvų atstovas);
Virginija Kulvietienė (mokytoja dirbanti pagal priešmokyklinio ugdymo programą);
Jolanta Ravinskienė (mokytoja dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą);
Kristina Abramavičienė (raštvedė).
Rasa Kazimiera Tamulaitienė (lopšelio-darželio direktorė) – kviestasis narys.
Tel. 8-37 313985
MOKYTOJŲ TARYBA
Komisijos sudėtis:
Rasa Kazimiera Tamulaitienė – pirmininkė, direktorė.
Virginija Kulvietienė – sekretorė, mokytoja dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą.
Nariai:
Ilona Kairienė – direktoriaus pavaduotoja ugdymui;
Sigita Žitinevičienė – mokytoja dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą;
Jūratė Petravičienė – mokytoja dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą.
Vaiko gerovės komisijos ir krizių valdymo įstaigoje darbo grupės organizavimo tvarkos aprašas Atsisiųsti čia
Smurto ir patyčių prevencijos ir intervencijos vykdymo Kauno lopšelyje-darželyje „Kodėlčiukas” tvarka Atsisiųsti čia
VAIKO GEROVĖS KOMISIJA
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. balandžio 11 d. įsakymu Nr. V-579,l/d “Kodėlčiukas” sudaryta Vaiko gerovės komisija.
Vaiko gerovės komisijos funkcijos:
- vertinti lopšelio-darželio ugdymosi aplinką, vaikų saugumą, analizuoti vaikų ugdymosi poreikius, problemas ir jų priežastis, nustatyti švietimo pagalbos priemonių prioritetus, kryptis, teikimo formą;
- rūpintis, kas kuo anksčiau būtų aptinkami pavojai, susiję su vaikų saugumu, saugios ugdymosi aplinkos kūrimu, vaikų atskirties mažinimu;
- nagrinėti vaikų nenorą lankyti lopšelį – darželį, imtis veiksmų, kad išsiaiškinti, kodėl vaikas nenori eiti;
- analizuoti teikiamos švietimo pagalbos vaikui veiksmingumą, prireikus koreguoti švietimo pagalbos priemonių teikimą;
- analizuoti vaikų tarpusavio santykius, pedagogų ir vaikų santykių problemas ir teikti siūlymus pedagogams dėl šių santykių gerinimo;
- teikti siūlymus lopšelio – darželio direktoriui dėl socialinės paramos (maitinimo, aprūpinimo mokymo reikmenimis) vaikams teikimo, vaikų sveikatos priežiūros įstaigoje organizavimo;
- atlikti vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, pirminį įvertinimą ir teikti siūlymų įstaigos vadovui dėl specialiojo ugdymo šiems vaikams skyrimo;
- teikti rekomendacijas pedagogams, tėvams (globėjams, rūpintojams) dėl specialiojo ugdymo būdų, trukmės pritaikymo, specialiųjų mokymo priemonių naudojimo, organizuoti ir koordinuoti ugdymo programų pritaikymą, tvarkyti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų apskaitą lopšelyje – darželyje;
- siūlyti tėvams vaiko specialiuosius ugdymosi poreikius įvertinti pedagoginėje psichologinėje tarnyboje;
- siūlyti įstaigoje įgyvendinti sveikos gyvensenos, sveikatos stiprinimo ir užimtumo programas;
- konsultuoti tėvus vaiko elgesio, lankomumo, saugumo užtikrinimo, ugdymo organizavimo ir kitais klausimais;
- bendradarbiauti su lopšelio – darželio Taryba, Pedagogų taryba ir kitomis institucijomis vaiko gerovės klausimais;
- inicijuoti pedagogų kvalifikacijos tobulinimą vaikų gerovės klausimais.
Komisijos sudėtis:
Ilona Kairienė – pirmininkė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui
Komisijos nariai:
Jolanta Ravinskienė – sekretorė
Irena Daugirdienė – logopedė – metodininkė
Vida Baltaragienė – sandėlininkė, visuomenės sveikatos biuro specialistė
Aurika Celešienė – meninio ugdymo mokytoja
Sigita Žitinevičienė – mokytoja, dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą
Daiva Nedzinskienė – psichologė
Virginija Aukštakienė – socialinė pedagogė
Gerbiami tėveliai,
– nepalikite vaikų vienų su jų problemomis;
– parodykite vaikui, kad jį mylite tokį, koks jis yra;
– „nebėkite“ nuo vaiko nesėkmių, nebauskite pažeminimu;
– nuolat domėkitės vaiko ugdymu, bendradarbiaukite su grupės pedagogais, logopedu.
MOKYTOJŲ ATESTACIJOS KOMISIJA
Komisijos sudėtis:
Ilona Kairienė – pirmininkė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui;
Roma Kazakevičiūtė – sekretorė, mokytoja dirbanti pagal priešmokyklinio ugdymo programą.
Nariai:
Irena Daugirdienė – logopedė – metodininkė;
Virginija Kulvietienė – mokytoja dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą;
Audronė Bukmanaitė – švietimo skyriaus vyr. specialistė.
DARBO TARYBA
Komisijos sudėtis:
Kristina Abramavičienė – pirmininkė, raštvedė.
Nariai:
Sigita Žitinevičienė – mokytoja dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą;
Virginija Kulvietienė – mokytoja dirbanti pagal ikimokyklinio ugdymo programą.